onsdag 3 oktober 2007

Chockattack!

Jaha, nu hade Sportbladet sådan nyhetstorka att de blev tvungna att skriva av min blogg för att få ihop något. Då kan det fan inte ha hänt mycket annat i sportvärlden idag. Ja, ja... jag fick säkert några extra läsare på köpet.

Emil Karlsson heter en som jobbar på Sportbladet. Han mailade nyss till mig och var (tror jag) sur över att jag - i denna blogg - totaldissade hans artikel om att Avram Grants fru druckit sitt eget kiss i israelisk TV. Han cut+pastade in en reaktion från någon som skrev "Vem fan är Jonas Dahlquist"? Jaha. Jag tycker fortfarande att en journalist som skriver en hel artikel om en kvinna som dricker urin inte är mycket att hänga i julgranen. OBS! OBS! PRESSTOPP! PRESSTOPP! Nu läste jag artikeln en gång till och det står ju även att fru Grant badat i choklad i programmet! Nu ändrar jag mig och ber om ursäkt! Ring juryn för Stora Journalistpriset.

2 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Allvarligttalat - vem fan är Emil Karlsson? På riktigt alltså? Vem är han?

grimandi sa...

Man kan nog lugnt påstå att många av kvällspressens artiklar inte handlar om idrott. Se och hör menatliteten har fått sin plats i sportbladen. Att det finns en artikel om AG's fru i rosa sidorna är inte bara lite pinsamt för den som har skrivit om det.
Emil Karlsson gör om gör rätt...