torsdag 16 augusti 2007

Tre spelare jag inte trodde skulle vara så bra i Man City

1. Michael Johnson - målskytt igår, född 1988 och lite oslipad. Härlig mittfältstyp som säkert mår otroligt bra att uppfostras av Dietmar Hamann på planen.

2. Vedran Corluka - otroligt passningssäker och duktig som högerback, fast han är egentligen mittback. Det lustiga är att den som egentligen är högerback (Micah Richards) spelar mittback.

3. Elano - jag visste visserligen att han var bra, men att han var så här bra visste jag inte. Han är långt ifrån fulltränad, enligt vad Svennis sa till mig igår, så det kommer kanske ännu mera...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta, precis som om du har pratat med Svennis

Jonas Dahlquist sa...

Vad ar det som ar sa otroligt med det? Det ar inte paven vi pratar om.

Jonas Dahlquist sa...

Titta pa lordag och sondag sa far du se. Svennis var artig och valartikulerad som vanligt.

Anonym sa...

Ja ja, en aningen förhastad kommentar.....Vi kan väl säga att jag var hungrig....en göteborgare som inte har fått sin halvspecial, det är farligt det...

Anonym sa...

Roligt att du väljer påven..Ibland verkar Svennis lika trött på dom engelska journalisterna som vår "nyligen" avlidne polske katolik-chef var på att hålla mässor till sist...Förresten....tror du dom två umgicks på tu man hand när Svennis tränade Lazio? Jag kanske är något stort på spåren?