fredag 9 januari 2009

Pennants framtid och AJ:s nivå

När Jermaine Pennant blev stoppad av polisen för sex-sju år sen så hade han kört för fort och så var han berusad. När poliserna frågade vad han hette så svarade han att han var Ashley Cole... (jag har en mycket bra källa på att det är sant). Killen har - förmodligen - inte riktigt alla smörgåsar i picnickorgen.

Nu har Rafa Benitez insett att det är lika bra att göra sig av med Pennant, och enligt skysports.com så är det fyra klubbar som är intresserade: Milan, Real Madrid, Stoke och Hull. Är det bara jag som tycker att det är viss skillnad på nivån på klubbarna? Helt bisarrt!!

Mitt förra inlägg skapade stor irritation hos min Crystal Palace-chef. Han är i princip kär i Andy Johnson och har till och med döpt sin förstfödde efter honom. Att jag kallade AJ för "medioker" var inget som Crystal Palace-chefen uppskattade, och han var märkbart upprörd när vi pratades vid på telefonen. Eller pratade och pratade, förresten - han skrek mest.
Här har han missat en målchans igen.

För att lösa tvisten mellan mig och Crystal Palace-chefen kan ni nu rösta på hur bra ni tycker att Andy Johnson är. Gör det.

4 kommentarer:

Dennis sa...

Nu är han någonstans mellan medioker och bra. När han spelade i Crystal Palace var mellan bra och mycket bra.

Unknown sa...

Som Quirino... och jag är endå gårdare. Det säg allt.

Anonym sa...

VÄLDIGT intressant resonemang med övervärderade engelsmän. Helt sjukt egentligen, som det där med Downing.

På tal om England, har nu gått på ditt tips Jonas, och beställt en pren på WSC. Ska bli spännande!

gooner sa...

Pennant, som hade indraget körkort, körde dessutom Arsleys Holes oförsäkrade Merca....